Tuesday 6 December 2011

Korse Kullanıcı yorumları

Korse Kullanıcıları

AYŞE HANIM DİYORKİ ;

Olduk ça rahatsız bir şey olmasına rağmen giydiğiniz bölgeyi en az bir beden küçük gösterir ve böylece daha güzel görünürsünüz.Bunun dışında şahit olduğum olay ise korse giyerek zayıflayan işnsanların olmasıdır.Korse giyildiğinde zor nefes alınması , karında baskı ve buna bağlı olarak az yemek yeme sayesinde kelepçe görevi görmesi bu da zayıflamaya yol açmasıdır.Bana sorsanız ben kullanıyorum ve artılarına bakarsak eksileri de dert etmiyorum…

FATMA HANIM DİYOR Kİ;

Korse giyilerek zayıflanabilir doğrudur. sebebini açıklamak gerekirse basınç uygulanan doku küçülür , tersi de doğrudur , örnek vermek gerekirse; düşük bel pantalonla dolaşan genç kızlarımızın bel çevresi genişliyor. ayrıca korse içinde bakır teller vardır öyle ha deyince göbek fırlayamaz, yırtılma ihtimali düşüktür. Korse örttüğü kadar alanı zayıflatır gizler. dizlere kadar gelen korsenin sadece örttüğü kısmı küçülttüğü , örtmediği kısımda dolaşımı da bozarak kalınlaştırdığı ve korkunç bir görünüşe bürüdüğü de bir gerçektir. (bkz. diz kapaklarının pörtlemesi)
kullanmayınız kullananlara mani olunuz…

EMİNE HANIM DİYOR Kİ ;

Birkaç sene önce, gazetelerin tamamen kulaktan duyma / internetten okuma haberleriyle donatılmış son sayfalarının birinde, ünlü aktrist gwyneth paltrow’un doğum sonrası korse giyerek eski formuna daha kolay bir şekilde kavuştuğunu okumuştum. meğerse bu, eski zaman kadınları tarafından da gerçekleştirilen, hamilelik sırasında esneyen derinin sarkmasını engelleyen bir aktiviteymiş.bu gece, GOOGLE yaptığım küçük bir araştırma sonucu BLACK SPADE adıyla bu amaca hizmet eden birçok ürün bulunduğunu öğrendim. Hamilelere ve vücudum bozulur korkusuyla hamilelikten çekinen modellere duyurulur.

SEDAT BEY DİYOR Kİ ;

Her ne kadar gereksiz görsemde korse giymiş bir kadının bel inceliği ve vucut şekli insanı cezbetmiyor değil ama şahsen ben kullanmam desemde ilerleyen yaşta bel rahatsızlığı olmuş olsam şayet kullanmak zorunda kalacağım o yuzden görsel değerlendirmeden ziyade işin sağlık boyutuna bakarım ve olumlu bulurum .İyi ki yapılmıssın iyi ki varsın :)

korse kullanıcıları
korse Çeşitleri
korse nedir

1 comment: