Monday 21 November 2011

Siemens HiPath İs Telefonlari - İncelemesi

Is telefon sistemlerindeki gelismeler, sirketlerin operasyonlarini kolaylastirmak icin icin bir yol, basit bir iletisim cihazi telefon donusturulur verimliligin artirilmasi ve daha yumusak bir is akisi ve daha iyi bir musteri deneyimi var. Bu yeni is telefon sistemleri arasinda en yenilikci biri ozellikle kucuk ve orta olcekli isletmeler icin tasarlanmis iletisim cozumleri sunan Siemens HiPath Serisi. HiPath Is Telefon Sistemi kanalize kullandiklari iletisim araclari belirli bir gunde sayisiz daha kolay yonetmek icin calisanlarin tek bir arayuz halinde bu araclari tum bilgi akislari.

Ayrica, HiPath yoneticiler ve yoneticilerin daha etkin, toplantilarda hangi calisanlari, aramalar, veya baska bir sekilde isteksiz ve kullanilabilir oldugunu belirten gercek zamanli elektronik durumu bildirimleri, yolla ofis is akisini dogrudan saglar, gelen cagrilari, istek ve sorular bunlari islemek icin hemen birisine yonlendirilmis olabilir. Bu, musterileri, ortaklari ve arkadaslari basarisiz calisirken birbirlerine erismek icin daha az zaman harcamak saglar ve musterilerin bir firma ulasmak icin calisan musteri hizmet deneyimini gelistirir.

Ornegin, bir yonetici acilen bir meslektasim ile konusmak gerektiginde, HiPath sistemi, yoneticisi veya onun arkadasi su anda baska bir cagri oldugunu biliyoruz ve bunlari bilmek izin yonetici co-isci bir anlik ileti gondermek icin izin verebilir cagrisindan sonra hemen konusmak gerekir. Alternatif olarak, bir calisanin gec donen HiPath kullanarak sehir genelinde bir toplanti oldugunu durumunda, calisanlarin ofis o gec calisan oldugunu bildirerek, onlarin cep telefonu elektronik durumunu degistirmek icin, ses otomatik olarak degisen -posta, ofis cagiran kisi duymak, hatta bir cep telefonu bu cagri yonlendirme olacagini tebrik.

HiPath onemli bir musteri ya da ortak firma, acil bir konferans cagrisi ihtiyaci, bir ofise cagirdiginda, yoneticiler calisanlarin cevrimici durumunu goruntulemek icin izin verir ve sadece surukle ve bir konferans aramasi kutuya isimleri birakin. Bu secilen calisanlarin bir konferans cagrisinda, yoneticisi secilen calisanlarin bir anlik ileti gondermek icin onlari arama ile ilgili temel bilgileri vererek, bu noktada gerekli oldugunu bildirecektir. Yoneticiler de onlara onlarin Gecerli aramayi bitirdikten sonra konferans gorusmesine ihtiyac oldugunu bildirerek, diger isteksiz calisanlara mesaj gondermek icin edebiliyoruz.

HiPath de calisanlarin konferans katilimcilarinin gerekliligini ortadan kaldirarak, cagrilar kayit olanagi sunar notlar alarak ve aslinda etkin bir arama katilan arasindaki zaman ayirmak zorunda cagirir. Bu ayni zamanda cok taskers belirli bir noktaya geri gelmek veya bir cagri gozden olanagi saglar, onlarin dikkatini bir arama sirasinda bolunmus haline gelmelidir.

HiPath is telefon sisteminin bir diger yenilikci ozellik, bir calisan ofis disinda ise alinan tum telefon gorusmeleri, e-posta, faks, anlik mesaj ve diger iletisim listeleri tek bir portal. Asagi sureyi Bu kesim, cesitli iletisim formlari duzenlemek icin gerekli ve bir fare basit bir tiklama ile kullanicilar kendi mesajlari oncelik verir.

Tum bu ozellikler, basarisiz birisi ulasmak icin calisiyor bosa zaman asagi kesim, Siemens HiPath ofisler daha verimli hale getirir anlamina mesajlari yedi farkli formlarda, cevapsiz cagrilari, musteri hayal kirikligi ve diger iletisim gereksiz gecikmeler duzenlemek icin gerekli olan zamani. HiPath bir sirketin en degerli ve sinirli varlik, zaman bir duzene sokarak, onlari ise geri almak icin saglayarak, coklu haberlesme cihazlari, uzerlerine yerlestirilen yukunu serbest calisanlar yardimci olabilir.

KAYNAK :
uskudar siemens servisi umraniye siemens servisi istanbul siemens servisi erenköy siemens servisi

No comments:

Post a Comment